godmorgon


Torsdag morgon och jag va sååå nära på att få båda barnen, för Asher fick tydligen själv välja imorse om han ville gå till dagiset eller inte. Vilket såklart belv ett nej, men min värdpappa såg min min och försökte övertala  han att åka. Och till slut ändrade han sig och åkte, tack gode gud för det.
A och jag käkade lite frukost, sen badade jag henne och nu sover hon. Måste börja packa inför morgondagen. Hinner nog inte göra det imorgon.
Får se om jag orkar mig iväg till franskan ikväll. Har missat alldeles för många gånger nu. Men jag ser ingen riktigt nån anledning att gå när jag ändå inte kommer få ihop mina credits som jag måste ta, men men tidsfördrift kanske.
Nu ska jag kolla klart på the holiday som jag började kolla på igår. Jag fullkomligt älskar den filmen!
Seya











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0