vår.




Jomen visst har vi vårtecken även här i Californien. Men dom syns inte lika bra som hemma i sverige, här är det nästan grönt året om förutom några enstaka träd o buskar. Jag har haft så mycket i hjärnan idag som jag tänkte att jag skulle skriva men nu har jag huvudvärk och kommer inte ihåg ett smack!
Har jag jobbat hela dagen. Åkte till en park imorse, men så bajsade Asher ner sig så vi åkte hem. Blev en falafel lunch sen ett långt nap för barnen och ett kort för mig. Super skönt! Fixade mellis sen va pappan hemma och min dag var slut. Det gick lika fort som alla andra dagar.
Heidrun som varit på semester med sina päron en vecka ringde o sa att dom var fast nere på busstationen för deras sista buss hade gått. Så jag åkte ner och hämtade och skjutsade hem dom. Vi har mycket att ta igen nu när hon har missat så mycket bus. Fick även ett halsband av hennes mamma bara för att jag körde ner med H till LA för 2 veckor sen och hämtade upp dom på flygplatsen :) Super söt är hon och kan inte ett ord engelska. haha!
Nu väntar jag på att min värdpappa ska göra pizza som jag har bestämt som middag. Sen är det bara påt igen, förfest hos Corinna senare Sharkeez!  Men eftersom det är måndag blir det ändå ganska lugnt. Men kan va kul, en sista gång nu på ett tag för jag antar väl att inte mamma vill med ut
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0