Söndag.


Segaste kvällen igår. Låg inne på mitt rum i 6 timmar och tittade på film och LOST. sen gav jag upp och somnade vid 12. Skönt med sömn. Gick upp vid 8, tog mig en dusch, orkade aldrig med nån efter stranden igår lat som jag är. Så jag var full av saltvatten, svett o sand. Mysigt Elin! Mamma ringde, pratade en sista gång innan jag får se henne! wohoo im SO happy!  Käkade frukost, eller aah flingor & mjölk. Jag vet inte riktigt om det är frukost, man blir inte mätt för fem örebro men det är vad Amerikanarna äter. Min värdmamma sa att jag kunde ta paj som hon hade gjort, men vad är det för frukost? Paj till fjukost, nej nej..det går inte.
Nu ska jag iväg och hämta Sabrina sen ska vi ner på stan för Aupair möte. Jag känner inte riktigt för det, man gör ändå inget vettigt. Den här gången ska vi på nåt museeum i the courthouse. Och kl 4 ska jag börja jobba. Gud vilken tråkig söndag! Men förhoppningsvis blir det lite jacuzzi bad hos Corinna ikväll beroendo på hur länge jag jobbar. 
have a good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0