hemkommen från beachen


Bebisen somnade precis och ligger här så sött på min mage.. Finns det nåt mysigare än sovande bebisar?! Tog med barnen till stranden imorse för vädret va helt underbart fint o varmt. Så då kan man ju samtidigt som man jobbar passa på att jobba på brännan :) Vilket underbart jobb jag har! Inte många som kan ta med jobbet till stranden, men jag kan :) lovely
Jag får väl passa på att sova lite jag med mednas hon ändå ligger här och flyttar jag på mig vaknar hon nog, och det vill jag inte. Skrikande bebisar är inte lika mysiga som sovande.
Hörs senare,

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter bra att det är så varmt och skönt.Det ser jag fram emot//Puss

2009-03-28 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0