godkväller.


Söndagen avklarad, som sagt så åkte jag iväg på mitt aupair möte. Hämtade upp Sabrina och vi kom lite sent, men det gjorde vi med flint för att slippa så mycket som möjligt. Gick till ett konst museum, super kul verkligen jag som är så konst intresserad. Gick igenom där lite fort, sen satt jag, Sandra & Sabrina o snacka skit. Men sen bestämde vi oss för att rymma därifrån, jag förstår mig inte på dom där mötena. För det första så kommer hälften av alla aupairer, sen gör vi bara saker som våran LCC tycker är kul. aja tur att dom bara är en gång i månaden.
Sabrina och jag gick runt lite på stan, senare kom Corinna och sällskapade. Köpte mig faktiskt en bh på Victoria Secret. Sist jag hade en bh på mig var nog på studenten. Använder bara toppar eller sportbh:ar. Har alltid tyckt det är så otroligt oskönt med bh:ar, men den här va riktigt skön och jätte fin rosa ceris färg. Kostade 50 dollar, men Corinna hade nåt rabatt kort så fick den 15 dollar billigare, alltid någe..
Sen satte vi oss på starbucks o drack kaffe! Klockan bara rullade iväg och jag fick skynda hem för att börja jobba.
Sen jobbade jag från 4-9. Lite längre än va jag trodde, så det blev inget jacuzzi bad hemma hos Corinna, lite synd.

nu väntar sängen! ciao

 


Kommentarer
Postat av: Petra

trodde du älskade konst ;) hihi

2009-03-31 @ 01:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0