första inlägget, någonsin!



Ja jag tänkte att jag skulle göra som alla andra och inskaffa mig en blogg. Jag som ändå sitter vid datorn en hel del och då kan ju lika bra ta och skriva lite och berätta om mitt liv här i Californien. Då menar inte jag att jag sitter här hela tiden och att jag inte har nåt liv här. Ja menar datorn är det ända sätter jag har kontakt med alla där hemma. Så tack för datorer! Vad skulle man göra utan dom? Nu måste jag ta och sprida runt att jag har skaffat en blogg så jag kan få några läsare! Annars kanske det här var lite onödigt. Fast det är ändå ganska skönt att bara skriva.. Nu väntar duschen, kanske återkommer senare. Vem vet..

Peace

Kommentarer
Postat av: elinpelin

bäste inlägget jag läst;P

hoppas solen steker love ya<3

2009-03-25 @ 19:54:10
Postat av: Fredrik

Jasså bloggarN^, trodde du hade en innan :)

2009-03-25 @ 20:49:20
Postat av: Mamma

Jaha ska du blogga du med som alla andra..=) Fast det är kul att läsa!! puss

2009-03-27 @ 09:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0