what a great day.


Efter min spring/powerwalk runda imorse så cyklade jag ner till stranden här hos mig. Senare kom H och vi låg där tills vi vart tomatröda. Ohja, min rygg ser förskräcklig ut. Jag tycker ju att jag borde ha lärt mig att smöja mig vid det här laget, men inte. Nästa gång ska jag smörja varenda lite vrå på kroppen! Sen drog vi ner på stan och käkade frozen yoghurt och sen blev det lite shopping för min del. Köpte två sommarklänningar och ett par korta ljusa shorts. Sen hittade jag äntligen nya pärl örhängen. Mina gick sönder för några månader sen och jag har letat som en tok, och äntligen hittade jag dom!
Sen när pengarna va slut så gick vi upp och ner på huvudgatan tills magarna kurrade igen, och då blev det vegitariska burgare på favorit stället.
Nu är det bara en jobbar dag kvar sen har jag långhelg, och jag har huset för mig själv hela helgen och det ska bli såååå jädrans skönt !


   


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0