Weekend med Elin


I fredags kväll kom Elin på besök som vart nere i LA under veckan. Jätte kul att se henne igen.
Vi åkte senare hem till H där vi gjorde oss iordning och började förfesta. Sen vidare till en 80´s birthdayparty för Alex.
Mycket folk, stort hus, pool, alcohol, galna människor aaa det va kul. Avslutade kvällen på donkan.
Sov hyffsat länge dagen därpå. Åkte ner på stan och käkade frukost/lunch på ett pasta ställe. Sen vidare till beachen där vi låg tills vi brände sönder oss, nästan iallafall. Hem igen och då var det bara påt igen. Party kläder på och Elin lyckades köpa alkohol. Tog oss en promenix till förfesten, sen limmo till en club.
Även den här kvällen avlutades med skräpmat, men den här gången korv med bröd.
Klockan 6 imorse ringde klockan för jag skulle skjutsa Elin till tågstationen. Som en zombie skjutsade jag henne och tillbaka till sängen och lyckades sova till 11.
S kom och hämtade mig och vi åkte ner på stan och käkade frozen yoghurt och sen kom T och vi åkte till en kompis nya hus och hade BBQ. Några timmar senare med massa mat i magarna åkte vi hem och nu har jag suttit ute i solen lite. 



Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0