The proposal


Så här mycket sol som jag haft det här året har min kropp aldrig fått, så många gånger som jag bränt upp mig. Jag kommer väl se ut som 60 när jag är 30. Men man vill ju ändå va fräscht brun, iallafall jag. När jag är blek känner jag mig bara sjuk och äcklig.
Idag har jag iallafall bränt upp låren och bröstet. Brännan på bröstet är helt flammigt för jag glömde tydligen smörja in överallt. Snyggt jobbat ! Efter några timmar på stranden bjöd H mig på lunch, en sallad blev det. Sen köpte vi med oss efterrätt och gick o såg The proposal så bio. En toppen film! Rätt förutsägbar som alla andra kärleksfilmer, men helt klart värd att se. Ryan Reynolds är ju med så bara det säger väl ganska mycket. Efter bion strosade vi runt på stan.
Sen åkte vi upp till mig för att gå på jakt efter Paul Walkers hus. Fick reda på här om dagen att han bor i mitt område och min granne sa vägens namn men vägrade säga numret på huset. Han är bästa kompis med Paul´s tjej, och vill väl inte att vi ska bli värsta stalkersarna. Han berättade också hur dom träffades vilket jag tyckte va rätt cool, så här var det: Dom åkte på samma flyg från Hawaii, hon satt några rader bakom han. Sen såg väl hon att han satt där och gick fram och gav han hennes telefon nummer. Och han ringde några dagar senare. Och nu har dom vart tillsammans i 3 år. Rätt coolt.
Kvällen avslutades med Starbucks.
Nu är familjen tillbaka igen och imorgon är det vardag igen. Blä på det !
Men bara 59 dagar kvar hih

natthi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0