Pain!


Nu har min mage vart helt sjuk i flera dagar och jag fick ingen sömn inatt för att jag svettades som en tok och kände mig bara jätte jätte sjuk. Och den är fortfarande inte bra, hoppas bara det inte blir sämre för på fredag kommer Elin :)
Och då måste jag vara i toppenform helt enkelt.

Har haft födelsedagskalas här hemma för bebisen som blev 1 idag, finns ingen sötare än hon. Kan inte fatta att hon redan är 1. Kommer ihåg första gången jag skulle hålla i henne och hon va drygt 2 månader och jag va livrädd att jag skulle ha sönder eller tappa henne. Är så otroligt glad att fått vara med o se hennes första år, hur hon har vuxit till en person och inte bara den där lilla bebisen som sover o äter.

ne ska kolla vidare på Bourne identity som jag somnade till igår kväll.
so long suckers

  

Kommentarer
Postat av: mamma

Såååååååååååå söt hon är, lilla hjärtat!! mer bilder på henne!!!

2009-06-25 @ 12:58:15
Postat av: Emelie

jaaaaaaaaaa :) wie! nu har ja skickat brev till dig, wiewie

2009-06-26 @ 00:07:33
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Empa

Jeansen var jättefina Elin :) O gud så söt lite parvel det där var!!

2009-06-30 @ 21:42:23
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0