Städerska?


Ibland känns det som jag är familjens städerska. Den här dagen har förutom att ta hand om ungarna gått åt till att städa, diska och tvätta. På måndagarna brukar det se ut som en svinstia här efter helgen, men idag var det värre en vanligt. Jag kan ju egentligen bara låta bli men jag får krupp när det är stökigt!
Kom iväg till gymmet efter jobbet trots att min kropp hellre ville ligga i sängen. Jag är ganska stolt över mig själv att jag ens lyckas ta mig iväg så mycket som jag gör. Hemma i sörby bodde jag nästan granne med gymmet och då tog latheten över och jag kom ytterst sällan iväg. Men här måste jag ta bilen och åka ända ner på stan vilket är mycket längre. Har fått lite motivation kanske..

ne nu ska jag försöka komma i säng tidigt. I går lyckades jag somna vid 9. Fast ju mer man sover desto tröttare blir man ju, så jag vet egentligen inte varför jag ska somna tidigt ?!
aja vi hörs

Kommentarer
Postat av: Erika

D e inte så att din familj behöver en ny au pair runt den 18 augusti? jag är just nu i MA men ska förlänga 9månader, och skulle gärna åka till cali, hör gärna av dig om dom inte har en au pair! :)

2009-07-01 @ 01:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0