Sommar parad.


Gårdags kvällen blev en göra-iordningssig-förfest hos mig. Sen kom C och S med en limmo och hämtade upp oss. Jätte kul att se S igen som böt familj för några månader sen och flyttade till östkusten. Men vart inte så långvarig och flyttade tillbaka till väst till SF, men är nu klar med sitt aupair år och är här och hälsar på en vecka. Hamnade på en förfest med samma folk som förre helgen. Kul var det ! När klockan närmade sig 11 åkte vi ner på stan. Men väl nere så mådde inte alla av oss så jätte bra. Det är som vanligt, ska alltid vara nån som deckar innan vi ens kommer ut. Helt otroligt. However vi åkte hem med T till en kompis så fick hon ligga o sova där, men jag och H kände oss inte jätte sugna på att gå ut länge, så vi gick hem till min granne och låg där och snacka tills det va läggdags.Upp vid 6 för H skulle hem o jobba. Försökte somna om men det gick inge vidare. Gav upp och gjorde iordning en kopp te och en bagel.

 Sen idag så var det summer solstice parade downtown. Hämtade upp S och vi åkte ner på stan, försökte förjäves hitta parkering, tog hundra men sen hittade vi en iaf. Köpte med oss en ceasar sallad och satte oss på vägkanten och kollade på paraden som aldrig verkade ta slut. Mötte upp lite annat folk och glassade runt bland Santa Barbarabefolkningen.
Ikväll var det tänkt ännu en utgång men jag skippar det. Ska hem till H och ha en mysar kväll istället.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0