mini semestern över


Den här helgen har verkligen känts som en liten minisemester då jag inte bott hemma på hela helgen. Rätt skönt faktiskt, komma bort lite fast man ändå är på hemma plan. Men nu ligger jag här i min mysiga säng och är helt död. Trots att jag inte gjort ett skit av dagen.
Satt under en filt hemma hos H och frös till 3. Sen bestämde vi oss för att vi kunde ju inte sitta där hela dagen så vi åkte ner på stan. Gick in i två affär sen gav vi upp och åkte till mat affärer och köpte med oss ingredienser till middagen. T kom förbi och vi fixade mat. Tyskt hade dom fått bestämma, men det vart rätt gott. Efter maten kollade vi på ett naturprogram där dom berättade vilken stor riskzon Santa Barbara är i för jordbävningar och tsunamier, känns bra.

nu ska jag sova! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0