inställd pilates


Ännu en tisdag kväll och ja behöver inte gå upp klockan 7 för att jobba imorgon. Nej nej imrogon ska jag sova länge sen ligga på stranden hela dagen! Så jädrar om mamman säger att hon behöver mig imorn.
Imorse var jag och bebisen iväg till K-mart för att jag tänkte jag skulle handla lite behövliga grejer. Men när jag kommer dit så har jag helt glömt bort va det egentligen var jag skulle ha. Men det blev balsam och nagelfilar. Hämtade A vid lunch och vi åkte hem och kollade på high school musical 3. Vore inte livet rätt underbart om allt var som en musikal ? Jo det skulle jag tycka, + att alla killar kan ju gärna få se ut som Zac Efron ,hah
Efter att jag slutat kom H och hämtade upp mig för ett pilates pass på gymmet. När vi väl satt där på våra pilates mattor kom dom och sa att det va inställt. Så istället gick vi och käkade pasta.
Nu ligger jag här laddat med en påse lakrishjul och filmen new in town.

hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0