another day in paradise



Den här bloggen är ju faktiskt om mig och mitt liv så då är det okej med lite egobilder.
Försökte komma igång med att skriva ett CV som jag har tänkt på ett bra tag nu. Efter första meningen vart det tvär stopp. Jag kommer inte alls ihåg hur man skiver ett, har ju trots allt inte skrivit överdriviet många i mitt liv. Men sökte upp lite mallar på nätet så ska köra igång imorgon. Nu har jag skickat in mitt hemresedatum till cultural care, så inom 3 veckor ska det vara bokat! Pratade med min värdpappa om min flygbiljett som jag fick av Ellen DeGeneres,  dom ska fixa så jag får en lång ledig helg. Biljetten måste bokas innan fredag, så lite brådis. Och det känns ju lite onödigt att inte utnyttja den. Så hoppas hoppas det ordnar sig så jag kan boka mig nåt trevligt. Miami kanske inte vore helt fel nu i detta urtråkiga väder som vi har! urk!

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0