21.56


som alla andra dagar fick den även den här dagen ett slut.
Efter sist, så blev det en kaffe på starbucks med H. Satt på uteserveringen och njöt av det varma vädret, dock ingen sol men det va super skönt ändå. Efter det åkte vi ner på stan och tog en frozen yoghurt ! Satt och kollade på folk i några timmar, sen vid 6 mötte jag upp T och S och vi gick till Cali pasta. Där blev det såklart spagetti & köttfärssås, och vitlöksbröd på köpet! Med fulla magar vandrade vi runt på stan lite. Gick till S frisör och beställde tid åt mig. Min frisör är så jäkla dyr så har inte råd att gå där längre. Så nästa fredag ska jag fortsätta min blondin-process.
Va hemma skapligt tidigt, Josefine skickade en CV mall så nu har jag skrivit mitt eget som jag tänkte skicka ut lite varstans så fort som möjligt. TACK Josefine !

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0