what a beautiful day here in Cali


Vaknade vid 9 efter en ganska bra natt, men vaknade ett x antal gånger och hostade o hade mig.
Skypade med Jenny och Elin på förmiddagen, sen tog jag cykeln ner till stranden och låg där några timmar. Och som det ser ut just nu har jag inte lyckats bränna mig idag. kräver nästan en applåd för det. sen åkte jag iväg och åt en sallad till lunch. gå ut och käka med sig själv hemma i Sverige är nåt jag aldrig skulle göra. jag vet inte varför, men jag skulle bara inte det. men här, här gör jag det gärna. men allt är så anorlunda här, finns mycket saker jag gör här som jag aldrig skulle göra hemma. känns lite som om det här är en annan planen. men så vitt jag vet är jag fortfarande kvar på jorden ?

nu ska jag lägga mig och kolla klart på LOST som jag inte orkade igår kväll.



Kommentarer
Postat av: ems!

åh the notebook kan vara den bästa :)

2009-07-23 @ 19:22:58
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: david k

tantsnusk!

2009-07-23 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0