22.18


Tog med barnen till stranden imorse. Men det började inge vidare för jag trampade på ett bi och kunde inte gå efter det.
Haha jag måste bara berätta det här för när vi va på väg tillbaka till bilen efter stranden så säger A, - im gonna bring this snake home, och jag bara okey. Sen vänder jag mig om och ser att han håller i värsta stora levande ormen. Och jag får panik och bara skriker. Till slut lägger han ner ormen på marken och den slingrar i väg och A bara står där och är inte ett dugg rädd medans jag står där och skakar. aa men lite kul hade jag åt det efterråt, vem fasiken plockar upp en orm bara sådär.! crazy kid.
Efter jobbet kom H och hämtade upp mig och vi åkte hem till T för en liten hejdå bbq eftersom hon åker hem till på onsdag.
Jag tror inte jag kommer fatta att jag ska åka förens jag verkligen sitter där på planet och lyfter. det känns bara jätte skumt allt. tog ett tag innan jag ens fattade att jag var här. och nu ska jag snart lämna allt.. men den dagen den sorgen.
Tänkte börja test packa nästa vecka och se om jag behöver köpa en ny resväska eller om jag klarar mig med det jag har, vilket jag hoppashoppas på ! men tveksamt


                                                                                                                                        Nya favoriten, Coldplay - Strawberry Swing












Kommentarer
Postat av: mamma

Coolt med ormen!!

2009-07-21 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0