00.07


ännu en dag över. imorgon är det exakt 3 veckor tills jag är på väg hemåt. 3 veckor !!! jag fattar ingenting.. det känns bara konstigt.
Dagen idag har spenderas med bebisen, S och hennes barn. kvällen spenderades hemma hos S. vi köpte med oss pizza och kollade film.
nu har jag precis kommit hem och ska sova. när jag tog av mig byxorna förut trillade en tvestjärt ut. Så vidrigt, då har den krypit omkring där inne hela vägen hem från henne. byxorna hade jag hängt ute hos henne för dom va helt dyngsura. så då hade den jäkeln krypit in där. blä jag hatar dom!

imorgon ska jag sällskapa S ner till LA. hon ska nämligen på flera intervjuer för olika modellargenturer.
och jag är ju ledig så då tänkte jag att jag kan ju följa med som support.
nu blir det sängen, ciao

    

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötast i värden!!!!!

2009-07-29 @ 17:13:08
Postat av: Fredrik

Får man fråga vem "S" är??

2009-07-30 @ 01:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0