23.00



Godkväller.
Idag slog jag rekord i läsare, hihi. Men det är alltid kul ! Så fortsätt i den stilen

Ikväll va jag och mina girls och kollade på my sister´s keeper (premiär i sverige i sept) med bla Cameron Diaz. Dramafilm om döden, cancer och kärlek. Otroligt bra, och jag tror nog hela biosalongen snyftade sig igenom filmen. Den måste ni faktiskt se.
Efter filmen va vi vrål hungriga så då fick det bli lite käk på California pasta, blev en kyckling sandwich för min del.


Läste i tidningen förut om att Michael Jacksons kropp ska föras på torsdag upp till hans Neverland Ranch här utanför SB och sen på fredagen ska kistan vara öppen för allmänheten. Så att alla fansen får en chans att säga hejdå. Vet inte riktigt vad jag ville med det här, men jag tycker det bara är lite konstigt. Flera hundra tusen kommer att befinna sig på hans ranch på fredag för att se han död! Undra om han själv hade velat det ?!  Begrav han bara för tusan!

Michael Jackson - Man in the mirror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0