underbara väder!


Tänk vad glad man blir av att få ha så fint väder! Fick inte njuta av det lika mycket som jag hade velat idag, men men. Förhoppningsvis håller det i sig till helgen så man kan glassa på stranden.
Klockan va nästan 1 när jag fick sluta jobba idag. Så nu kan dom inte använda mig ihelgen för nu har jag jobbat mina 45 timmar.
Efter jag slutat så tog jag mig en lång och härlig dusch, sen kom H och hämtade mig och vi åkte ner på stan. forever 21 har öppnat här så vi va tvungna att checka in det. Hittade faktiskt ingenting direkt, men det va väl lika bra det eftersom jag ska spara pengar nu !
Sen tog vi oss en lunch på ett ställe vi aldrig testat förut, åt en BBQ chicken sallad. Smaskens, men stark som tusan!  Senare skulle H jobba och jag tog en promenad hem.

nu har jag huvudvärk och ska ligga i sängen tills det är sovdags.
seeeyaa

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0