namnsdag.


idag är det elin, 31 juli. inte för jag bryr mig särskillt mycket. imorgon är det augusti. Augusi!!!! vart tog juni juli vägen ?
och alla andra månader också för den delen. känns som om det här året har spolats fram. pratade med kusin Jenny förut, hon är klar med sitt aupair år och är nu på semester i San Diego innan hon åker hem till sve på tisdag. det känns som det va inte så länge sen vi hade avskedsmiddag hemma hos henne med släkten. och nu är året snartsnart över.
skrämmande fast också väldigt skönt. ska bli skönt att ta tag i mitt liv. fast först ska jag ha lite semester. mamma (HA)ska få ta hand om mig och jag ska inte gör nånting ! bara vara..

nu är det bara 4 timmar kvar tills jag tar helg. och jag är så himla uttråkad för jag vet inte vad jag ska hitta på med bebisen. hon hade sig ett 3 timmar nap förut, så jag han att se klart på säsong 5 på lost. och nu måste jag vänta tills 2010 på fortsättningen. iallafall hon kommer ju inte sova någe mer så jag måste hitta på nåt. .

Ikväll är det utgång som gäller. jag är pepp !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0