min onsdag.


Det blev inte alls nån åka ner till LA dag. för när klockan ringde imorse va jag så sjukt trött. så jag orkade helt enkelt inte.
Men Sandra klarade sig bra utan mitt stöt, nu har hon modellkontrakt :) blir så stolt !
Såå jaa, jag låg i sängen till klockan 1. sov inte, jag kollade på finalen av bachelorette ha! så otroligt spännande :P
skypade lite med elin också. sen tänkte jag att det var dags att ta tag i dagen. så åkte ner på stan.. har gjort mig en lista på saker som jag bara måste köpa innan jag åker hem. och nu kan jag stryka victoria secret bh. för det köpte jag, nästan 400 spänn för en bh! men det är det värt, för dom är så sköna.
köpte med mig cupcake och åkte till en tennisclub och träffade H och hennes barn. när hon hade slutat blev det pasta sen hem till henne där vi båda somnade i soffan.

Ciao
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Orka märkes bh :]

2009-07-30 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0