Jobb på min lediga onsdag.


Då fick man gå upp med tuppen idag igen då. Mina värdföräldrar har sovit borta inatt för att dom firar 5 år som gifta. Men min värdmammas syster har varit här under natten men va tvungen att fixa lite saker nu på förmiddagen. Så hon lämnade alla barnen här (plus hennes dotter och en kusin som hälsar på). Fullt hus med andra ord.
Får hoppas hon är tillbaka ganska snart för jag behöver en dusch! Sen måste jag ner till banken och fixa lite.
Men vi hörs kanske senare
Ciao !


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej:) Hittade precis din blogg, har redan läst många månader och du verkar ha det toppen:) Jag ska sj åka som au pair till CA i augusti, men väntar på en bra match fortfarande! Vilka åker du med och vart bor du?? Ha de bra!

2009-07-02 @ 00:08:33
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0