home sweet home.


back in santa barbara och det känns sååå skönt! Helgen äntligen över och jag har bara roligheter framför mig nu.
Men det va kul och att ha fått sett Mammoth och alla berg, skogar o grejer.
I fredags flyttade vi ut till ett litet hus mitt ute i verkligen ingenstans. Det va berg runt omkring, en jätte fin sjö och massa fiskare.
Va ute på hajk med min värdmamma i lördags, super hett var det! Och inte en vindpust. Sen vid 3 tiden åkte dom iväg på bröllop och några vänner dumpade av sina två barn hos mig. Och senare kom en till liten knorr. Så 5 ungar hade jag. Hade jag inte en aning om att jag skulle ta hand om så jag vart lite putt. Och inget extra betalt vilket gjorde mig ännu mer putt. however, vi lekte hela kvällen. eller dom lekte, jag tittade på.
försökte sova imorse men vaknade vid 7 och tog mig en dusch. sen fick jag skjuts hem av deras brittiska kompis som jag inte kommer ihåg namnet på. så där satt vi i hans convertible med taket nere i 50 graders värme i 60 mil. ah det va inte riktigt så hett hela tiden, men halva tiden. 

nej nu ska jag ta ut hunden på en promenix, seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0