Bloggning fran Mammoth


Sitter har pa varat hotellrum och har utsikt over bergen. Sa otroligt fint har uppe. Kanns inte som jag ar i Cali langre. Kanns lite mer som alperna, inte for jag vart dar men jag kan tanka mig. Pa vintern ar det har en jatte kand skidort, men nu pa sommartid ar det ganska folkdott.
Idag har vi vart ute pa hajk. Sa otroligt fint med alla bergen med lite sno pa topparna och sen sjoarna. Och alla granar!! Jag saknar granarna. Har kryllar det av dom. Och inte en enda palm! Luften har ar sa annorlunda an vad jag ar van vid. Jag kan antligen andas! Soderut ar det bara fullt med avgaser och skit.
Familjen ar ivag och ater middag med brudparet som ska gifta sig pa lordag (anledningen varfor vi ar har). 

Nu ska jag forsoka zappa mig egenom alla trehundra kanaler och se om jag hittar nat att kolla pa. 
Imorgon flyttar vi ut till ett hus vid en sjo. Ska bli mysigt

Ciao

 

Kommentarer
Postat av: nancylee

ho that seems to be a very place hope to see some pictures too .

2009-07-10 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0