21.05


Nyduschad, färdig packad och nu ligger jag nedstoppad under täcket. Imorgon åker jag med värdfamiljen upp till Mammoth i 5 dagar. Försöker tänka jätte positivt just nu för jag vill veeeeeeeerkligen inte åka! Att spendera så många dagar i rad med dom känns bara jätte jobbigt.
bara 6 veckor kvar, bara 6 veckor kvar, bara 6 veckor kvar, bara 6 veckor kvar....

Dagen annars idag har bara varit seg och jag har varit jätte trött. Kollade på direktsändingen av MJ:s minnes ceremoni, va ju så man skvätte en o annan tår.

men nej nu måste jag hinna kolla på bachelorette inna jag somnar !
Tar inte med mig datorn så vi hörs på söndag! Ha en fortsatt bra vecka,
Ciao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0