sucki


nu skulle jag egentligen vara framme i Tyskland, men istället sitter jag här hemma i soffan och
kan fortfarnade inte riktigt gå efter juldagens bravader. höhö. För då fick jag för mig att klättra in
på Behrn Arena, klättrade upp för ett högt staket och hoppade ner på andra sidan och fick skit ont
i fötterna. men tänke inte mer på de just då, men när jag vaknade på morgonen och skulle ta mig ur sängen gick
det inte sådär jätte bra. så fick krypa ur för så ont gjorde de att gå.
Så mamma och jag åkte iväg till akuten och va där 3 timmar. dom röntga (stavning?) men kunde inte hitta nåt.
vilket va väl tur de. så nu blir jag hemma hela den här veckan, så är lite putt.. men jag har väl bara mig själv o skylla..


Kommentarer
Postat av: elin

men min lilla toker!!! vad skulle du borja klattra mitt pa natten for??? hur full var du pa en skala hahaha.. ja maste bara skratta lite :P



men saknar dig som attan, snart ar jag hemma! hoppas du gar en bra vecka anda!! love

2009-12-27 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0