julstäming på högnivå


Lördagen vart väldigt trevlig. hade först bestämt mig för att inte gå ut.
men sen så tänkte jag what the heck, så jag hoppa i partykläderna och på med smink
sen hem till emelie där vi spelade spel och drack. sen vidare till strömpis.
va inte så jätte mycket folk till en början men sen vart det lika smockat som förra helgen.






igår mådde jag faktiskt hur bra som helst.
cyklade upp till stortorget med mamma och fredrik för örebros jultradition.
Ohelga natt med örebros stolthet Ernst Kirchsteiger (haha eller inte), brolle, charlotte perelli mfl.
det va bara snön som fattades.

verkar som jag inte får jobba nåt idag, så det blir en fika sen med mitt gos.
seeya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0