7 april


Uppstigning som vanligt imorse vid 7, tog mig en skön dusch sen började jag jobba vid 8. Vi tog med barnen till Zoo vid 10. Gick där inne några timmar och kollade på alla djuren o lekte i lekparken. Så skönt att mamma är här och hjälper till, det är inte det lättaste att ta med barnen ut annars.. Åkte hem, fixade lite lunch och sen sov vi alla middag. Och sen va klockan 6 och föräldrarna kom hem. Mamma och jag åkte ner på stan och käkade vegitariska burgare!
Imorgon är jag ledig och jag och mamma ska på nån trädgårdsgrej i Montecito! Hoppas regnet håller sig borta bara!

Vi satt och kollade lite förut hur vi ska göra nästa vecka. Från och med lördag har vi hyrt bil, och tanken va att åka ut till Grand Canyon och vi tittade lite på kartor förut och då tänkte vi att vi kunde åka ner till Phoenix efter Canyon och sen San Diego. Därefter kollade vi vädret, i grand canyon till helgen ska det ligga mellan 30-40 fahrenheit (kallt) och SNÖ! Nej tack! Jag som trodde det var varmt och skönt ute i öknen. Så nu vet jag inte längre.. Jag känner inte direkt för att åka ut till snön, men visste vore det kul att se grand canyon. Men det kan jag ta i sommar!

  

Fick reda på idag att jag festat med Paul Walkers tjej. mohah. Är inte det lite coolt?! Walker bor här i SB ifall ni inte visste det. Min granne Dylan är kompis med hans tjej, Jasmine eller nåt, och Donnie (dylans kompis och heidruns dejt) träffade Paul här om dagen och han hade frågat donnie om han kunde fixa nån hemsida åt han och det tackar man ju inte nej till. Så nästa vecka kommer Paul hem till Donnie och Heidrun ska KANSKE få vara med och jag är ju så avensjuk så jag dör!

Ciao



Kommentarer
Postat av: Emelie

du harju färgat håret pumsan? :D fiiint

2009-04-08 @ 12:19:49
Postat av: TorrHumor

Sugen på lite annorlunda humor?



Kolla in Sveriges nya humorblogg! www.torrhumor.com

2009-04-08 @ 12:25:15
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0