Lördagkväll.


Ännu en solig dag i cali. Mamma och jag köpte med oss frukost imorse och åkte iväg till stranden. Låg där ett par timmar sen kände vi att vi borde inte ligga längre med tanke på hur blek mamma är, haha. Så vi åkte hem, fräschade till oss lite och åkte ner på stan. Gick i lite affärer, jag hittade en super söt klänning på macys som jag köpte. Sen käkade vi middag på mitt favoritställe, naturale café. Nu ligger vi här i sängen och mamma sover nästan, klockan har precis passerat 8. Kul kväll jag kommer att ha! Ne men klart hon är trött, tar ju ett tag med tidsomställningen. Jag får väl underhålla mig med lite LOST. Imorgon är det kalas för Asher kl 10, så ingen sovmorgon då inte!

goodnight


  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0