Lördag.


Morgonen började med ett aupair möte på brandstationen. Brandmännen pratade säkerhet och sen när dom visade oss runt i brandbilarna så fick dom larm och va tvugna att dra. Så då fick mötet sluta och jag och H drog ner till stranden där jag hade släppt av mamma innan mötet. Låg där några timmar tills vi va tillräckligt uppbrända. Åkte hem och fixade till oss lite och åkte ner på stan och käkade italienskt. När vi sitter på uteserveringen kommer en tjej fram och säger att precis innan vi satte oss där satt en i That 70´s show precis där jag satt. Jag kunde fortfarande känns att stolen fortfarande va varmt. Kommer dock inte ihåg hans namn, men det va väl lite fränt!
Efter maten fick jag mega ont i magen så då var det bara att åka hem! Och nu ligger vi här i sängen och ska snart kolla på en film.
Sista kvällen med mamma, imorgon eftermiddag åker hon hem igen. Då blir jag ensam igen, men inte allför länge. För nästa onsdag kommer Jennypenny hit i en vecka! Och då ska värdfamiljen bort så då har vi huset för oss själva + att jag får långhelg! Underbart skönt!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0