Jenny is here!


Efter några timmar med arbete på min i vanliga fall lediga onsdag åkte jag iväg och hämtade upp Jennypenny:) Det var nästan 4 månader sen jag vinkade av henne på flygplatsen i Boston men det känns som det var igår.
Vi åkte hem till mig sen gick vi ner på stan och käkade en ceasar sallad på mitt favorit ställe. Tog en sväng in på urbans outfitters sen gick vi hem igen för att hinna till min outdoot fitness class. När vi gjorde några övningar med ett gummiband så fick bandet ett litet stuts och rakt på mina båda ögon, och jag blev helt blind! Synes kom som tur va tillbaka efter ett tag. Men det va riktigt läskitgt, jag känner fortfarande att ögonen känns helt skumma.
Efter träningen tog vi oss en biltur runt här i SB. Köpte med oss lite grönsaker och frukt hem, sen fixade vi oss en guacamole och dippade..
Nu är familjen borta också, SÅ skönt! Finns inget bättre än att få ha huset för sig själv. Imorgon bitt åker vi ner till LA och stannar tills fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0