I San Diego.


Nu är jag och mamsen nere i San Diego. Vi började imorse ganska tidigt, hämtade upp våran lilla kia på flygplatsen sen ut på freewayen. Tog sidådär 3,5 timme, och klarade oss nästan utan trafik hela vägen. Kom in vid halv 1 och incheckningen var vid 3 så vi stanna till i La Jolla som ligger i norra SD. Gick runt o virrade där lite tills vi åkte till motellet som ligger ganska mitt i smeten. Checkade in och sen åkte vi till old town. Gammalt, mexicanskt och väldigt mysigt. Käkade lite mexikansk lunch sen drog vi vidare till downtown. Hittade en shoppingcenter där vi hittade det ena o de andra. Köpte mig ett par sandaler b la. Nu ligger vi här på rummet och kollar TV. Imorgon blir det mer äventyr här i San Diego! 
Jag återkommer, Ciao!


   



   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0