hothothot


Temperaturmätaren står just nu på 38 grader! Jag smälter! Ingen energi alls har jag. Det är nästan inte skönt när det är för varmt. Ska snart iväg till doktorn med lillgrabben som har västa hostan! Sen slutar jag, wohoo!
Sen ikväll blir det party för en kompis som fyller 21.

Idag när jag kollade brevlådan hade jag fått TRE brev! Det händer ju inte allt för ofta. Då vart jag på mycket bättre humör! Så tack så mycket farmor, Jenny & Elin (fast elins brev fick jag tydligen inte öppna förens på fredag).

Nu ska jag fortsätta svettas.

Kommentarer
Postat av: elin

ja de är sjukt varmt nu! vi hade 32, ja dog typ idag! hehe



ja nä inte förns på fredag!! love ya

2009-04-21 @ 04:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0