hemlängtan


Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag vill hem just nu! Jag förstår inte riktigt hur jag kan sakna tråkiga Örebro när jag bor i paradiset. ? Men jag gör det.
Jag vill sitta på Våghustorget med en glass i handen, jag vill gå på drottninggatan och shoppa, jag vill ta en promenad genom Sörby, jag vill gå ut och dansa på Satin, jag vill sitta hemma i vårat fina kök och äta RIKTIG mat! 
Jag har nog lärt mig uppskatta Örebro lite mer. Fast jag vet hur det kommer bli när jag kommer tillbaka, då vill jag bara dra igen!

Nu har Lina och jag börjat "planera" våran 13:e månad. Vart inte så mycket bestämt, men vi har några idéer på g. Mer om dom senare.



Asher gillar Brittan! Det här roade han sig med en timme idag, haha

Och som sagt IMORGON KOMMER JENNY!!!!

Nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0