helt slut!


Jag skrev ju som sagt förut att jag tänkte åka ner till stranden. Riktigt så vart det inte, för när jag hade dragit på mig bikinin bestämde det fina vädret sig för att försvinna och istället blev det jätte dimmigt. Men då komma pappa in på skype så vi pratade ett tag. Sen fortsatte jag kolla på desperate housewives som jag somnade till igår kväll. Har sett bättre avsnitt om jag säger så.
Sen åkte jag hem till H en sväng och drack kaffe och pratade skit. Sen vidare till nästa class, som var outdoor fitness. Mycket roligare än den imorse. Vi sprang runt på collegearenan, gjorde armhävningar, situps och sen vart det lite mer som pilates. Men det var kul. Och ingen var över 60, så tack för det! Och efter det åkte jag iväg till gymmet.

Och nu har jag precis tagit mig en välbehövlig dusch.
Fick en p-böter idag också på 30 dollar. Inte så mycket men det skulle min värdpappa ta hand om sa han. Så det va ju snällt. Slapp jag kasta mina pengar i sjön.

Nu ska jag krypa ner i min mysiga säng med mina morötter och kolla på LOST innan min skönhetssömn.

Natti


Kommentarer
Postat av: Anna

hej lilla gumman!

Det är väl roligt att vara med gamla tanter!? =)

2009-04-23 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0