Coldplay.


Blir irreterad, tittade tidigare idag på biljetter till Coldplay som spelar i LA i juli och då fanns det ståplatser kvar, men nu när jag ska betälla dom så finns det minnsan inga! Finns sittplatser för 100 dollar, är det verkligen värt det?! Ah får kolla imorgon igen nu orkar jag inte!
Idag har det varit segaste dagen, Asher har varit hemma och han har bara varit SÅ jäkla jobbig hela dagen. Lekte alien och kollade på film, vädret ute va pissit o kallt. Drog iväg till gymmet efter jobbet sen hem till Heidrun och käkade kvällsmat och skulle ha kollat på Greys men dom är så jobbiga att dom visar gamla avsnitt ibland nya ibland. Och ikväll blev det ett gammalt. Så det blev att vi satt och kollade på hennes semester bilder och hade allmänt trevligt. Imorgon blir det en barrunda, har inte varit ute och firat att hon fyllt 21 än! Så så blir det, innan jag ska hämta mammsen som kommer med flygbussen :) SOM jag längtar!
Nu måste jag sova innan klockan ringer om några timmar,
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0