Burrrrr!!


Från ett 30 grader varmt Phoenix till ett blåsigt och kallt Flagstaff. Säkert under 10 grader och värsta stormen! Hoppas vädret är bättre i Grand Canyon imorgon!
Fortsatte roadtripen imorse norrut från Phoenix och mot Flagstaff. Naturen är verkligen helt fascinerande, från ett landskap till ett annat hela tiden. Körde av på nån liten väg för att stanna i Sedona, ett litet turistställe mitt ibland massa rödaberg. Riktigt coolt! Stannade där och gick runt lite. Åkte vidare på dom smala vägarna genom bergen och kom ut i Flagstaff där dom betydligt större vägarna kom och vi skulle försöka hitta motellet, men det gick inte så bra. Och fortfarande var vi utan gps. Men med mitt tålamod (som mamma sa) så hittade jag dit och vi checkade in sen vidare till ett mall som vi hade spanat in tidigare, för dom hade nämligen best buy där så vi kunde köpa en ny gps sladd (som vi upptäckte va trasig, därför den inte funkade). Så vi köpte ny sladd och jag köpte en extend hårddisk. Kan ju va bra ifall datorn krashar, vore förjäkla tråkigt om alla bilderna försvann. Gíck lite inne på mallet men det va inte så mycket o ha.

I några veckor har jag haft lite nageltrång på ena stortån, trodde att det skulle försvinna men nu har det blivit riktigt illa! Har jätte ont och det ser för hemskt ut! Nu har jag lindat in tån i alsolsprit och hoppas det kan gå över självmant. Man blir som handikappad, kan inte ens få på mig skor!!
Ciao,


  

  



Kommentarer
Postat av: elin

Kallt de låter!!! din stackare att din tå aldrig kan lämna dig ifred då! hoppas att de ger sig!



by the way så måste jag ha din address, tappat bort den igen ;P

2009-04-16 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0