barnkalas.


Morgonen började med barnkalas för Asher som fyller 3 på tisdag. Kalaset hölls i en park vid stranden, så mamma och jag tog cyklarna dit för familjen hade åkt tidigare och tagit båda bilarna. Käkade krokodil cupcake tårta som min värdmamma hade kämpat med igår. Sen åkte jag och mamma till stranden och hade det skönt. Blåse dock en del. Men vi brände upp oss så fint ändå! Sen åkte vi till ett strandcafé nära mig och käkade lunch/middag, hamburgare o pommes blev det för oss. Åkte hem och mamma hade köpt presenter till familjen som dom fick. Sen tog vi bilen ner på stan, men när vi kom ner så stängde dom flesta affärerna, men han o köpa mig ett linne på levis. Sen vandrade vi bara runt lite. Otroligt skön kväll, brukar kunna bli ganska kyligt på kvällarna men idag va det varmt! Nu har vi legat i sängen o kollat på lite bilder men sängen väntar. Imorgon väntas jobb som vanligt, men bara fram tills fredag sen är det semester en vecka! Gud så skönt det ska bli!!

  


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha shit vilken tårta, värsta jag sett :p gud vad duktig! och jag vill komma till dig nuuuuuu!

2009-04-07 @ 10:09:41
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0