april!


Tisdag kvällar är alltid så skönt, när man vet att man är ledig dagen efter jag kan ligga i sängen hur länge jag vill! Egentligen skulle jag ha jobbat på morgonen och kvällen, men nu blir det bara kvällen för annars kommer jag över mina 45 tim. Så skönt, då har jag hela dagen jag kan softa. Förhoppningsvis kan vädret bli bra och jag kan ligga på stranden.

Kvällen förövright blev mycket trevligt. Hämtade upp Selma och vi tog oss en sallad nere på stan, satt där på uteserveringen och hade allmänt mysigt. Tog en liten promenad sen in på en pub o tog några öl. Kom två andra aupairer med manligt sällskap, men vi blev inte så långvariga. Skjutsade hem Selma och nu ligger jag här och lyssnar på A camps nya album. Vet inte riktigt om jag ska tycka det är bra eller inte.

1a april har det blivit också, tiden går så himla fort. Funderar på framtiden och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag bli mest bara rädd av att tänka på den. Nu har jag skapat mig en trygghet här och snart ska jag lämna den. Men 4 månader kvar, bara o njuta!

massa kärlek !

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0