äntligen fredag!


Mamma ringde mig förut när hon var i New York och sa att det var strul med planet till Cleveland så istället flyger hon till Houston sen LA. Men då missar hon flygbussen vid halv 9 som hon tänkte ta, istället får hon vänta tills 11. Stackars lilla mamsen, och alldeles ensam är hon också. Trött och ont i huvudet hade hon också, men nu är vi som sagt bara några timmar ifrån varann! :)
Bokade Coldplay biljetter imorse och så fixade jag hyrbil tills nästa helg då vi ska ut till bla Grand Canyon. Så fixat o klart! Nu är jag pank, mindre kul.. Men men vad är det o hänga läpp för, nu ska jag njuta av tiden med mamma!

För övrigt har jag äntligen hittat en bra radio kanal, är så jäkla trött på dom amerikanska kanalerna. Dom är värre än RixFM eller megapol. Känns som dom har max 5 låtar dom kör om o om igen. Radiokanalen är iallafall brittisk, dom vet va musik är!
Ne men vi hörs sen, ska checka till barnen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0