20 bast!


Va jag känner mig gammal! Nu vill jag inte bli äldre. Har haft en liten 20 års kris nu ett tag, men nu har det lagt sig. Men nu är man halvvägs till 40, och tänk va snabbt dom här året har gått. Känns som jag va 5 nyss (inte riktigt men nästan), alltså kommer jag vara 40 ganska så snart.. herregud! undra hur liver ser ut då ?

Igår hade jag min första franska lektion. Jag rent ut sagt suger! Tur att jag har Sandra där. Jag har liksom läst franska på högstadiet, och hur mycket kommer man ihåg från det ? inget ! Läraren pratade franska hela tiden, i 2 timmar höll lektionen på och vi fick till och med läxa. blääääää


Ikväll blir det party för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis igen älsklingen! hoppas din dag blir bra och gaska upp dig! hehe de är många år till 40!



måste prata på riktigt snart!!!!!!!!!

2009-04-24 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0